Wednesday, October 15, 2008

爱。哎。哀

"I never understood what love means, maybe its a good thing that i don't, maybe its a choice i made not to underestand it.

It makes me believe that it's something so beautiful that it hurt your heart not being able to understanding it."

人们
总喜欢
把爱
归类化

很像只有
刻骨民心、
历尽沧桑、
海枯石烂
才是


我不愿
把爱
归类化

因为
我相信
我并不了解

不能


做出
判决

但我相信
真爱

让我
感动

掉泪

感动
不是
因为
刻骨民心、
沧海桑田、
海枯石烂

而是
因为



真诚

让我
感动

真的

:)

No comments: